Sept. 1, 2010

Välkommen september!

Igår började jag och Fille på Parelli kurs! Anna-Lena var kursledare,
hon var super bra! Anna & Blixten,  Margona & Tammen var oxå med.
På bild syns även Karlsson som A-L har börjat "parella" med!

Fille kändes väldigt bra, känslig på ett bra sett.
Fattade snabbt vad han skulle göra. Igår jobbade vi mycket med att
flytta för tryck på olika vis. 3 av dom 7 lekarna gick vi igenom.
Det var KUL och jag känner mig inspirerad! :)

  
  



Här är ett klipp som jag hittade på youtub. Det är Lina Brandt på filmen.
En super duktig tjej från Dalpraktiken....


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Å vad kul det var! Anna-Lena är ju toppen!

2010-09-01 @ 17:04:31

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0