....sgradin.blogg.se....

Jag vet inte vad som hänt med mitt bloggande!

Förr var jag så aktiv och uppdaterade rätt så ofta (tycker jag iaf)
Men nu kan blogglusten vara på topp ena dagen för att
nästa dag vara som bortblåst....himla tråkigt.

Jag vill ju ha en bra blogg som uppdateras ofta, för det är såna
bloggar jag själv gillar, såna som jag bara MÅSTE kika in på varje
dag pga att dom uppdaterar ofta.
Det behöver absolut inte vara några långa inlägg varje dag, utan
bara nåt nytt liksom.

Men jag kan ju inte tvinga fram ett blogg inlägg, då blir det
inte heller bra...
Sedan så tror jag att facebook har gjort att man (jag) inte
uppdaterar lika ofta, men en blogg är ju oftast roligare att läsa,
mer detaljer och så...på FB blir det ju bara en status-rad.
Eller ja, flera vissa dagar men ändå :)

Och det här med att ladda upp bilder här på bloggen...suck säger jag bara!
Vilken tid det tar. Ok, det beror på bildstorleken men mina bilder är rätt
stora (inställing på kameran).
Jag har skrivit det förut och skriver det igen, jag ÖNSKAR blogg.se kunde ha
samma sorts uppladdning av bilder som FB.

Jaja, ni läsare får stå ut med mitt okonsekventa bloggade ett tag till.
Vem vet, kanske är jag snart tillbaks i gamla spår :)


Hihi*


Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

vilken gullig vovve/kramar

2010-05-11 @ 14:40:10
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Men jag som var nyfiken på 60års balunsen ;)

2010-05-11 @ 19:11:36
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Jag hänger kvar trots att det bloggas mindre nu för tiden, jag kikar in varje dag nästan, det går liksom på rutin ;)

Underbar hund!!



Kram

2010-05-11 @ 19:33:35
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Gittan: Tack!

Frun: det är precis det jag menar med att jag kommit av mig, tycker det bara är jobbigt att skriva om sånt (detaljer typ) och lägga ut bilder....så kände jag inte förut! :(

Therese: Skönt att höra att du inte gett upp ;-)

2010-05-11 @ 21:59:10
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Carro

jag håller fullständigt med dig om bloggandet och facebook osv.

Men jag hör till en av dom som oftast varje dag kikar in på din blogg ;)

Den som väntar på något gott.... :)

2010-05-12 @ 08:12:52
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Annelie

Man har svackor i allt...men jag fortsätter att titta in =)...dessutom är det en tid nu då man har så mycket annat som känns mer uppmuntrande så njut av våren å sommaren så ska du se att lusten kommer tillbaka.

2010-05-12 @ 10:58:48
Skrivet av: Emma

Söt!!



2010-05-15 @ 12:23:58
URL: http://emmagynning.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0