Tisdag 22/6

God Morgon!

Här är man uppe med tuppen trots semester å allt...
Jag vaknade när Massa skulle fara på jobbet 05.15
& sen kunde jag inte somna om!

Förvisso hade jag ställt klockan men inte så tidigt som
kl 05!
Hovis ska komma vid nio. Får se hur det går att sko idag,
Fille är ju van vid att stå uppbunden på stallgången när han
skos, men nu måste han stå i boxen. Han kan ju småtjafsa
lite när man skor honom bak, så vi får se hur det går...
*håll tummarna*

Midsommar ♥ närmar sig! Min favorit högtid på hela året!
I fjol var vi i Norrsjön på midsommarafton, i år blir det
midsommarfest hos mor & far :) Ska bli skoj!!

Och på lördagen självklart Viskansparken! :)

-Ska du på parken?

Last year:

Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Gud vad det ser mysigt ut på bilden.

Jag ska inte på parken iår. Vi är på torpet då. Kram

2010-06-22 @ 14:27:02
Skrivet av: Bodil

jag ska inte på parken inte riktigt min grej... Jag låser in våra cyklar i år och drar till Matfors =) Ha en bra helg!

2010-06-22 @ 14:50:50
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Bodil, ja passa cyklarna, dom kan försvinna även om det inte är parken ;-)

2010-06-22 @ 16:04:37
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Viskansparken är mitt mål, men Persan alias Partybromsen är av en annan åsikt :)

2010-06-22 @ 20:29:39

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0