Snart 30...

Planerna är i full gång när det gäller min 30 års fest i mars.
Idag stötte jag tyvärr på ett problem!!
Edeskola som jag bokat, har åkt på en vattenskada, som tar
ca 6 veckor att torka/fixa till...dvs nästan samtidigt som min
fest ska äga rum. Fuck säger jag bara!!
Så nu kollar jag runtn på andra alternativ...
Men flera andra saker rullar på åt rätt håll iaf.
Idag har jag bokat discjockey! Känns skönt att jag bestämt
mig för vilken det blir nu :)




Ikväll ska jag se på "halv 8 hos mig", herregud
vilken gnällkärring som är med den här veckan
(Malin)...måste bara se vad hon ska laga för
"perfekt" mat i kväll. För jag förmodar att den är
det (perfekt alltså)eftersom hon gnällt på ALLT
hos alla andra den här veckan.
Har du missat veckans avsnitt? Kolla på tv4/play!

Puss på er

Åsikter!!
Skrivet av: Kina

Ser verkligen framemot att få fira dig;)!!!!! Håller tummarna för att det ordnar sig med lokal och att du blir frisk snart/Kram

2010-01-14 @ 19:34:01
Skrivet av: Kattis

Ja gud vilken gnällkärring!!! Ja de ska bli så kul med din fest. Hoppas du blir frisk snart!

2010-01-14 @ 20:24:57
Skrivet av: Frun

Sååååå kul med ditt partaj!!!!

Osså vann hon då, fast dom säkert fick stanna på Big Boy på hemvägen =)

2010-01-14 @ 21:56:10
Skrivet av: Caroline

Det ska bli jätte kul med din fest! Oavsett vart den kommer att äga rum! <3

2010-01-14 @ 22:44:05
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: catrin

Är det bjudning eller får vem som helst komma?Kram

2010-01-15 @ 00:47:04
Skrivet av: Monke

Jag tycker att det var synd att hon skulle vinna... snålt med mat var det oxå, näää fyy!

Ser fram emot din fest :-)

2010-01-15 @ 07:10:19
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Catrin: Det kommer att bli anmälan, dvs den som vill får anmäla sig :)

2010-01-15 @ 09:38:19
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Gittan

Hoppas vattenskadan är fixad till festen. Önskemål till festen? presenter? annat? Kramiz

2010-01-15 @ 11:58:51
URL: http://gittanwb.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0