Erika 30år!

Hade en SUPER trevlig kväll hos Erika igår!!
God mat, flera olika pajer med sallad till, mmmm!
Efterrätt kladdkaka med hallon och grädde.
Det var så kul att träffa gamla kompisar som jag
inte sett på länge, dessutom inte partat med på
evigheter! Sen träffade jag en del nya bekantskaper,
det är ju oxå alltid skoj! Himla lättsamt folk måste jag
säga!
  

  

  

  

 

Det blev krogen senare på kvällen, jag var inte där länge.
Jag gillar inte att gå krogen, fick det bekräftat igår.
Tänkte att det var ju ett tag sen man var ut men NÄ, inget
för mig :) För-festen är BÄST :)

Vaknade pigg i morse vid 9 tiden. Massa och jag tog hundarna
och for upp till sjön. Men mer om det i nästa inlägg....


Åsikter!!
Skrivet av: Sofia o Hugo

Kul me bilder!!! :D Det var verkligen en lyckad fest... men håller med dig om krogen! :/



KRAMAR



Kanske dax o länka du o jag? :D

2010-02-15 @ 22:08:57
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Skrivet av: Caroline

Kul med bilder på folk! Jag kände också igen många ;)

2010-02-15 @ 22:57:18
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: sofie larsson

Jaaaa d va ju riktigt kul på för-festen..roligt me en sån blandning av folk :) men jag får nog oxå hålla me om att krogen sög för mig med =/ kramar

2010-02-15 @ 23:46:08
Skrivet av: Sofie

Skönt att jag inte var ensam om min känsla för krgen den kvällen då, hihi*

2010-02-16 @ 06:26:28
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0