Aug. 8, 2010

Nu har jag bara ca 5 timmar kvar på min arbetshelg!
Måste säga att den här helgen har gått FORT!
I går var det en hektisk dag på jobbet, jag var HELT SLUT
då jag kom hem kl 21!

Vi har haft filmkväll både fredag & lördagkväll hemma.
Fredagen såg vi Wallander-Indrivaren, den var bra!
Lördagen såg vi Wallander-Vittnet, den var lite seg tycker jag.
Men ett bra kvällsnöje då man ska upp och jobba dagen efter.

Ikväll har Janet träning hos Anna-Lena! Ska verkligen FÖRSÖKA
orka ta mig iväg, men jag vet hur seg jag brukar vara efter en arbetshelg.
Hoppas jag känner mig någorlunda pigg :)

Hoppas ni har haft en bra helg!

En bild på min prins då han löshoppar:

Åsikter!!
Skrivet av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

vad jobbar du med =)



P.s du får gärna ställa en fråga i min frågestund som jag har på bloggen =)

2010-08-08 @ 21:24:34
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0