Onsdag 28 april

Nu har clinicen för Arnold varit och det var jätte kul!
Fille skötte sig bra & Maria sa att han kändes fin!
Det var inte så avancerade övningar i Filles grupp
eftersom att han var med i unghäst-gruppen, men
kul att se ändå :) Och BRA miljöträning för min pålle!

  
Maria&Fille:




Efter clinicen så var det ju hingst visningen från Askö
stuteri. 3 hingstar visades, väldigt snygga hästar måste
jag säga! Min favorit bland dessa 3 var Bravour 1197.
Sååå läcker! Hoppade fantastiskt!
Dom andra två hingstarna var Contant Q & Fighting Alpha!
Tyvärr fick jag inte alls så bra bilder men sätter in några
på Bravour ändå :) Ni kan ju alltid googla på dom andra ;-)

  


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Å vad kul med rapportering :)

Han ser så fin ut Fille!

Snacka om scoop i hingstens språng!

2010-04-28 @ 22:07:27

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0