.

Idag när jag var nere i stallet så bestämmde mig för att longera
Fille lite, sen avsluta med lite lek. Jag brukar göra så då & då
och han tycker det är så roligt på slutet då han får busa.
Men idag vart det bus lite tidigare än jag planerat. Han råkade
nämligen kliva på linan så den gick av och då trodde han det var fritt
fram för lite action.
Som tur var hade jag med mig kameran & filmade den lilla busen!
Kolla vad han ger järnet på långsidan :-)



   


---------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det snart dags för mig att åka på jobbet. Jag har en jobbar helg framför mig.
Men jag har tagit semester på söndag så jag jobbar bara ikväll 14-21  & 7-17 i morgon! :)


                                      Trevlig helg på er!
                                                   ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Marie S

Trevlig helg till er oxå även fast du jobbar i morgon. Kram

2010-04-23 @ 13:01:17
Skrivet av: Birke

Han såg ut att ha riktigt roligt ju....Fin häst du har :)

2010-04-23 @ 13:31:50
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Fasen vad snygg han är Sofie!!

Han ser ju ut att han riktigt roligt!

hoppas du får en trevlig helg!



Kram

2010-04-23 @ 14:17:31
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Kina

Han är bara för vacker din Fille!!!! Snacka om att han ser lycklig ut, sååå härligt att se;) Kram till er båda;)

2010-04-23 @ 16:14:04
Skrivet av: Frun

Gud vad härligt!!! Vilket riktigt busfrö!

2010-04-24 @ 14:23:20
Skrivet av: Caroline

GUUUD vad fin han är!!!!!! Och vilka steg och vilken hållning!! Verkligen vacker!!



KRAM!!

2010-04-27 @ 06:56:49
URL: http://[email protected]

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0