<3

God Morgon!

Vaknade med en jävla huvudvärk i morse, bra start på dagen???
! Hoppade över gympan i morse, hade inte pallat med det.
Men det känns bättre nu när jag har slukat 2 Ipren (ni vet den
intelligenta) Så nu är det dags för frukost/lunch....jag slår på stort
och äter rester från gårdagen redan nu.

Sedan ska vi åka till skogen med hundarna som dom får springa
av sig!
Totte & jag ska ha pälsvård senare idag! Han har nån tova här
& där nu!

Puss på er!

Åsikter!!
Skrivet av: nikita

margit berättade om er idé för ja höll på å döda henne av nyfikenhet, men du vilken KUL grej!!

jag kommer vara med om jag får =)



2009-10-14 @ 17:22:20
URL: http://nikital.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0