091012


Tisdag=lill fredag!

Idag har NYA hovslagaren varit hos mig! Jag valde nämligen att
byta hovslagare. Var inte alls nöjd med den förra av
STARKA anledningar, men det går jag inte in på här.......
Den nya var iaf väldigt duktig på att sko, noggrann & väldigt
trevlig! Fille var jätte lugn & snäll, vilket kändes skönt.
Han har varit ganska känslig att sko bak, velat "dra tillbaka"
hovarna liksom. Men med den här hovisen var han lugn!!
Han rekomenderas verkligen!
Så nu har Fille broddar & snösulor! NU kan snön komma, haha!



Nu är jag ledig i två dagar, ska bli skönt.

Margit och jag har en rolig ide´som vi ska sätta upp en lapp om på jobbet.
Jag berättar mer om det för er läsare då jag satt upp lappen! Jag ser framemot det iaf!
Spännande & lite skrämmande.....hoppas bara fler nappar på det bara 


-Dags att dra vidare för mig nu!

Puss på er ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Vera Mohlin

Tjena bruden jag förmodar att du har samma hovis som mej.Jag har haft han i flera år & är skitnöjd.Mina hästar gillar honom & jag med.Jätte viktigt med en bra hovis.Jag måste nog få brodd tidigare än jag hade trott.Ska ju på kurs till helgen.Fast å andra sidan så har dom lovat finväder.

ha en skön ledighet själv så jobbar jag.

Kram Vera

2009-10-13 @ 19:00:10
Skrivet av: Bodil

Fille kanske är kittlig!! Var det inte så Emil i lönnebergas häst var??

Undra vad NI har hittat på för kul?? Ha en bra kväll! Kramiz

2009-10-13 @ 20:34:34
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Maria J

Va kul att de gick så bra funderar på att byta jag me.

kram

2009-10-13 @ 21:00:32
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Vad har ni för bus på gång då tro =)

2009-10-13 @ 21:27:48
Skrivet av: Mamilla

Hejsvejs!



Kul att du är tillbaka i bloggvärlden.

Tur jag fick tel.nr. av bästaVera så vi får ny hovslagare.Jag har ju haft samma problem som du.....

Ha de gött så hörs vi



Pöss å Kram Mamilla

2009-10-13 @ 22:00:56
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken
Skrivet av: lina ;)

Heej ;) Vem är det du har bytt till? Man är ju alltid nyfiken när det gäller hovslagare, för de växer inte superbra sådanna på träd (Y) Kram!

2009-10-13 @ 22:18:45
URL: http://linawikberg.blogg.se/
Skrivet av: Nikita

Vaaah ? nu gjorde du mig dödligt nyfiken! ja hoppas den lappen kommer upp nästa gång du jobbar!!!

2009-10-14 @ 04:35:07
URL: http://nikital.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0