God Kväll!

Totte och jag har för en stund sedan kommit hem från hundträffen!
Idag hade vi lite "miljö" träning...en nyttig övning.
Totte skötte sig bra, min lilla fis!
Jag kan tala om för er att jag har problem med hans päls nu för tiden!!
Det är tovor, tovor, tovor! Jag läste på nätet att det lätt blir så på
puffarna när dom börjar närma sig ett år...men varför redan NU?
Ja ja, det är bara att kämpa på!

När jag kom hem hade Ullis varit hit med mina Mary Kay produkter,
som jag har längtat!!! Jippi!


Åsikter!!
Skrivet av: Anita

Hej!

Oj vad länge sen jag var in hit! Men vilket fint kök ni fått!!

Trevlig helg!



Kram!

2009-11-06 @ 06:01:15
Skrivet av: Caroline

Kanon grejjer!!

2009-11-07 @ 08:03:58
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: marika

hej hej jag vet att Mary K är dyrt;) vad kostade det där 1000-2000kr??;)

2009-11-07 @ 23:01:30
Skrivet av: Sofie

Marika: Jag har inte betalat fullt pris för de där produkterna. Fick ett förmånligare pris eftersom jag har varit värdinna för flera Mary Kay partyn! Kan inte svara på hur mycket det kostar annars..

2009-11-08 @ 14:17:04
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0