Hospital

Idag har jag (vi) varit och hälsat på Anders (bror) på sjukhuset.
Han ligger inne för påsdialys för att avlasta njurarna & ska vara
där tills på torsdag.


Måste vara segt att ligga på ett rum så där. Jag hade med mig mitt
mobila bredband men såklart fick vi inte till det...suck.

Lite snabb info om PD:
(Vid peritonealdialys (påsdialys) används din egen bukhinna för att avlägsna
avfallsämnena från blodet. En dialys-lösning tappas in i bukhålan för att samla
upp avfallsämnen och överflödig vätska och byts sedan ut mot ny)
Det här ska Anders göra 4 ggr om dagen.



Annars har det inte hänt något speciellt idag, har ju nästan nyss kommit hem.

Uppdaterar kanske sen!


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Typiskt att det ofta ska krångla, det hade ju varit lite tidfördriv med datorn åtminstånde!

2009-05-12 @ 23:09:24
Skrivet av: Caroline

Det finns ju dator där på vårdhotellet. Jag menar att din tanke var god. Men han har ju möjlighet att sitta där ändå.

När jag tittar på bilden så tänker jag: Vilken tur att Anders har Emma. Hon är så duktig och engagerad. Vilket jobb det måste vara för dom båda!!!

*KRAM!

2009-05-13 @ 06:50:18
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Mamilla

Hej på dig!



Vilken tur att Anders har sånt stöd från er i familjen .Han behöver det både han och Emmma och barnen.

Jag tänker så mycket på er



Kram på er från kusin vitamin med familj/Mamilla

2009-05-13 @ 07:36:22
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0