Sorgligt!

Jag var inne på min granne Bodils blogg & klickade på
en av hennes länkar "Tll minne av".
Va hemskt det är att se alla människor som lämnat jordelivet.
Tragiskt.
Många av dessa unga människor har dessutom gjort det av fri
vilja, ja som sagt, tragiskt, sorgligt, obegripligt.

Kanske jag ska skapa en sida där till minne av Mona?
Tänker på henne så ofta så ofta, goa härliga Mona.
*SAKNAR*

Kram

Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Klart att du ska skapa en egen minnessida till Mona!

Kram

2008-10-13 @ 22:53:47
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Å man får en klump i bröstet...

2008-10-13 @ 23:10:05
Skrivet av: Nillah

Ja men det är väl klart du ska fixa en egen minnes sida till Mona!!

Såna där sidor är såå sorgliga men ändå så vackra på något sätt. Fina berättelser & fina dikter.

Kram



2008-10-14 @ 09:30:01
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

klart du ska skapa en sida!! En bra ide

2008-10-15 @ 11:30:37

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0