Me love saturdays!

Hej på er sötingar!

Idag har jag varit i stallet några timmar. Tog den vanliga
skritt turen med Collis. Nu ser såret rätt bra ut och på
måndag tänker jag börja trava lite smått med henne.
Dags att köra igång nu tror ja, men jag ska skynda LÅNGSAMT!

Troja var med mig i stallet i dag, hon älskar att vara där, alla
söta kissungar, fattar inte, hunden är helt besatt av katter :)
Hon bryr sig inte om dom lös-gåeende hösen eller Gizmo(grisen).
Hade med mig henne när jag red ut oxå, hon gick bra några meter
i från mig hela tiden, super duktig. Red där det inte finns nån trafik.
Skulle aldrig våga ha med henne ut bland bilar & sånt.

I kväll ska vi till Kina (den bästa som finns) & Håkan.
Ska bli skoj att surra & skåla lite! Det var ett tag sen vi var nere
och partajade med dom nu.

Hoppas ni får en underbar lördag, och glöm inte att ta hand om
varann!!

Sätter in lite blandade bilder från i sommras! Längtar redan tebaks!!

  
  
   

Nä nu måste jag börja sminka mig!!


PUSS på er ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Emma olsson

Det är klart att den finaste hästen ska vara med på min blogg.kanske vi syns på torsdag eller måndag:)

2008-10-11 @ 21:14:35
URL: http://hastaratlivet.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Ja man har sommaren att se fram mot. Härliga bilder!

2008-10-12 @ 10:57:46
Skrivet av: Frun

Underbara bilder!

Det är ju så härligt att ha med hunden när man rider, skulle vilja se Troja med i full galopp =)

2008-10-12 @ 14:56:19
Skrivet av: Therese

Jag älskar sommaren, skulle inte ha några problem med att hoppa över vintern!!

2008-10-12 @ 19:34:29
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Marita

Ja denna sommaren glömmer jag inte, när vi var på flotten i bosjön, då hade vi roligt, Ynonne skrattade så hon nästan trilla i från solstolen. KRAM

2008-10-13 @ 12:49:38

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0