KÄR!

Hehe, det där med att diskutera karma var inget för er va?
Hihi*  0 kommentarer.

Idag har vi varit i Ånge och tittat på hopptävlingar. Det är ju såå
skoj!
Maria & Cherokee var med och tävlade idag men det gick TYVÄRR
inge vidare. Synd, för förra helgen var han verkligen på topp, då
kammade dom hem vinsten i första klassen!
Men men, det går nog bättre nästa gång!
Jag vart kär där uppe oxå!
I en tok läcker holländsk import! 6 årig valack.
(Vad är det med mig & hollänska importer? None)
Den är hästen var såå snygg! Och en enorm utstrålning!
Och stor som ett hus! Jag knäppte några bilder på honom
sen gick jag fram till tjejen som red honom & sa att jag var
lite kär i hennes häst, haha. Tror nog att hon vart lite stolt över
honom! ;-)

Här är Maria & Cherokee
 

Här cooling hästen, såå fin!
SER ni vad stor den är??
 

Nu blir det stallet & ridtur!

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Ja nästan lika tjusig som Collis

2008-05-24 @ 16:20:27
Skrivet av: Sessan

Oj, fan va roligt. Har du fått jobb oxå?

2008-05-24 @ 17:49:36
URL: http://sessan82.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Mamma: Hihi, ja bara nästan! Asgarv

2008-05-24 @ 18:51:20
Skrivet av: nikita

ojj vilken jättehäst :D

förresten tror daniel accepterat att en till familjemedlem snart flyttar till oss ;)

Får man komma å kika å ev bestämma sig för en misse någon dag ?

2008-05-24 @ 21:08:06
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Ser väldigt snygg ut. Men du, sedan du ändrade strl på fotona så kan inte jag förstora dom?? Ska det vara så?

Kram Carro

2008-05-25 @ 09:05:53
Skrivet av: Lina

Hej!

ja, visst var den urläcker! :D

Har masser med bilder på den! Asså säkert över 20-25 st! hihi! :D Kram

2008-06-02 @ 16:48:02
URL: http://linawikberg.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0