God Morgon!

Ja igår firade vi Madde som fyllde 30 :-)
Hade rätt så skoj, men det vart hyffsat lugnt för min del.

Idag blir det auktion, på Edeskola. Tog fel på dag & trodde att det var igår...
kanske lite tur för vädret är en aning bättre idag, än så länge.

-Vad har ni pysslat med i helgen?

Åsikter!!
Skrivet av: steffe

ja du va verkligen städad

2008-07-13 @ 22:43:37
Skrivet av: steffe

va inte på festen men pratade med sofie efter, är därför jag vet det

2008-07-14 @ 00:15:14
Skrivet av: Maria

Tja det har varit rätt lugnt i helgen. Grillat hos syster A-L på fredag, slöat på lördag & spelat sista två föreställningarna i går. så du hör här har det inte hänt mycke.

Kram

2008-07-14 @ 10:06:42
URL: http://lofgrens.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0