Baka?

Jag är uttråkad...funderar om jag ska baka nåt.
Såg ett recept tidigt en morgon på tv:n på en härlig
efterrätt, blev sugen på att göra den nu..?
Men orka åka på affärn' igen?.....

Jag gillar verkligen Leila i "Leilas mat", tycker dom här (BiLDEN)
Cupcakes:en ser så härliga ut! Dom ska jag göra någon dag!

Hittade en sida där man kunde beställa guldnonstop, men allt stog

på engelska & lessnade jag, (som vanligt om det är på engelska,

inte för att jag inte förstår utan för att jag orkar liksom inte :-)
image1383

nu ska jag fortsätta tråka & vara sjuk....
& kanske baka lite onyttigheter... :-)

P&K


Åsikter!!
Skrivet av: Mallan

Åh baka nåt till mej me ;p
Blev åxå sugen på att baka.. men vad .. Det är sånna här gånger som man inser att man måste köpa sockerkaksformar å andra bakformar :p

2008-01-02 @ 20:21:13

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0