Lill lördag!

Jag lyckades genomföra min planer för gårdagen.
Både prommis & ridtur, väldigt duktigt va? Haha.
Men jag måste säga att ridningen gör INTE ryggen bättre
just nu. Känner mig frukansvärt stel och har ont nån timme efter.
Men jag ger inte upp!!

Collis var liksom dagen före ett vilddjur! Vad är det med henne???
Ylva & Lena var med på sina hästar, och skulle vi trava så står
hon och "hoppar" på samma ställe & är helt crazy!
Vill INTE trava utan hon föredrar att galoppera "på stället" ist!
Men tjurig som jag är så fick hon inte galoppera nånting igår
bara för det! Hah!  Bara trava, hehe.

Dagens innehåll fram tills nu: Stallet, hästarna &
ett kaffebesök hos min kära kusin Marie.
Tack för en pratstund och gott kaffe.
Sen blir det jobb 14-21!

En hel del tankar snurrar i mitt huvud nu för tiden.
Många frågor utan svar & massor av tankar hit-och-dit.
Man blir alldeles matt............ :-)

Men vilket "hattigt" inlägg.................skit i samma image1497

Puss på er!!

                               image1500

Åsikter!!
Skrivet av: mamilla

Tack själv för besöket.Så roligt med besök.Kram Mamilla

2008-02-20 @ 11:22:06
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken
Skrivet av: Gittan

Om du tycker ditt inlägg blev hattigt. Då är det för att du skrev precis som du känner dig, och det är väldigt ärligt kram/Gitan

2008-02-20 @ 11:24:55
URL: http://gittanwb.blogg.se
Skrivet av: mamsen

hoppas det går bra att jobba nu då.Du far tänka på kropps ställningar vid lyft å så

2008-02-20 @ 13:37:20
Skrivet av: britten

det är ganska skönt med såna inlägg som är skrivna så där precis som man känner det..ha en fin lilllördag..

2008-02-20 @ 15:46:35
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Skrivet av: Maria

Collis kanske har vår känslor.
Var rädd om ryggen nu på arbetet. Säjer som mamma tänk på kropps ställningen när du arbetar.
Kram

2008-02-20 @ 17:38:02
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: carina

Vad roligt att du har börjat skriva igen.I dag var det verkligen vårkänsligt ute. Om vi kan ha vårkänslor så kanske hästarna också kan det:)Hoppas att det gick bra o jobba.Kramisar Carina

2008-02-20 @ 19:43:52
Skrivet av: Hanna

Hej hej!Va kul att du kikade in:)Javisst, det tog ett tag innna man skaffade en egen och nu är man nästan beroende av bloggen, haha..jag skriver ganska mycket om träning och mer ska det bli, blir lätt så när man är träningstokig:D mexx är en sötis, är så glad att jag har han nu när jag blivit ensam o så, bra sällskap!hoppas du har det bra!kram

2008-02-20 @ 20:00:49
URL: http://hannasmexx.blogg,se
Skrivet av: Therese

Kul att du är tillbaka med ditt bloggande igen =)
härligt med en pigg häst, tråkaigt bara att det känns i ryggen.
Hoppas du snart blir bättre!
Kram*

2008-02-20 @ 21:04:12
Skrivet av: Anna S

Hoppas att du blir bäätre i ryggen snart! Håller med om att det är kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen. kram

2008-02-20 @ 21:13:28
URL: http://lakelanders.blogspot.com

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0