Hej då 2008...

....ja då var det sista dagen på år 2008. Känns inte alls konstigt
att säga hejdå 2008, snarare bra. 2008 har inte varit ett speciellt
bra år för mig. Alltså nu har det ju inte hänt några tragedier, TACK
&LOV
utan jag pratar mer kring mig som person. Jag har haft många
roliga upptåg & upplevelser det här året men det finns andra saker
som är mindre roliga.
Jag har bestämt mig för att 2009 ska bli ett bättre år för mig på
många plan. Så för ovanlighetensskull så ska jag nog avlägga
några nyårslöften i kväll kl 00.00! Vilka behåller jag för mig själv en
stund till :-) Fast en sak kan jag avslöja....jag ska bli bättre på att hitta
på saker, alltså typ hyra en stuga en helg, åka i väg några dagar på mini-
semester osv. Jag / vi gör alldeles för lite sånt. Det var super mysigt när
vi var till Junsele i sommras tex. MER sånt 2009!!!



Idag har Massa & jag varit ute på en ridtur, det var super mysigt!!
Bjuder er på lite bilder.
 Massa&Susand
 Collis, lägg märke till den ostyriga manen... :)
 ♥ Kärlek ♥

Jag lyckades fånga Massa & Susand i "full action" :


Hoppas ni får en underbar Nyårsafton & att 2009 blir som ni tänkt er!

*Många nyårskramar från mig*

(Jag jobbar i kväll & i morgonbitti så för min del blir det lugnt)



SKRIVET 1/1-09: DET HAR VARIT PROBLEM ATT KOMMENTERA DETTA INLÄGG,
MEN NU TROR JAG ATT DET SKA FUNKA?!

Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Olala!! Nu gick det att kommentera!



Tjusiga häst och vinter bilder. Vackra, rättare sagt!



Stackare som sov över!!!! Det finns inget värre. Men jag antar att dina kollegor hade en viss förståelse.(?)

Jag tyckte i alla fall att vi hade jätte roligt igår kväll, mysigt liksom. *flirt



Kram kram och gott slut!

2009-01-01 @ 19:07:36
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Underbar bild på dig och Collis och en skitcool film! Välkomna till oss på för och efterfest, givetvis, på trettondagsafton! En stänkare som uppvärmning inför Stödehuset är ett måste=)

2009-01-01 @ 19:45:33
Skrivet av: Sofie

Frun: Det låter toppen!! Har ni anmält er?

2009-01-01 @ 20:35:54
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Ja vi har köpt biljetter!!!

2009-01-02 @ 09:15:33
Skrivet av: Frun

Ja vi har köpt biljetter!!!

2009-01-02 @ 09:15:54

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0