Pessimist!

Har sovit ap dåligt i natt! En massa knepiga drömmar om allt möjligt!
Men kanske inte är så konstigt med tanke på allt tragiskt som händer
på byn just nu!  Mina tankar är på många håll om jag säger så.....

Jag har tusen saker jag skulle behöva göra, saker som hänger över mitt
huvud som ett stort svart moln! Lägenheten ser ut som ett jävla bombnedslag
efter dagar på flotten....
Hua vad jag beklagar mig! Men det måste man få göra i bland tycker jag.

Sen väntar ju en jobbar helg oxå, med allt som hör till....sjuka vikarier,
utbeordrade personal m.m.m.m.... INTE KUL!!
Men men, den här helgen har väl ett slut den oxå som alla andra??!

Hoppas NI får en underbar helg med en massa skoj & mys!
Ta hand om er!! ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Ta hand om dig du också

2008-08-01 @ 12:14:29
Skrivet av: Marie S

Hoppas helgen blir bra för dej/er. Själv ska jag jobba natten som kommer på brynet. Det verkar vara slut på vikarier. Var rärdd om dej. Kram

2008-08-01 @ 12:50:30
Skrivet av: Mia

Klart man får beklaga sig.



Jag har söndag i huvudet idag. Så jag fattade inte först varför du skrev trevlig helg. haha...

Var tvungen att kika samtidigt som jag tänkte "när fan skrev hon senast?" haha...

Yrhöna!



Hoppas du får en fin helg! Trots arbete.

Kram!

2008-08-01 @ 20:51:40
URL: http://woodland.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0