:

image983 GOD MORGON!

Regn återigen när man slår upp ögonen, trist. Men det är ändå ingen fara
för jag hade tänkt städa på förmiddagen ändå så då passar det bra med lite regn image982
Måste även tvätta nån maskin med tvätt, alla kläder vi haft med oss i helgen luktar
eld-rök...

Bloggar nog lite senare...

image984

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Snygg blogg!!!! Kul att du ändrar ibland

2007-09-10 @ 14:30:01
Skrivet av: sofie

Mammi: Ja jag kan verkligen inte bestämma mig ;P

2007-09-10 @ 14:35:01
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Sessan

Ser att du har bytt tema och allt på sidan... tjusigt! Känner mig helt utsliten efter massa jobb, skola och sånt.. har inte stabiliserat mig riktigt än. Mycket som händer hela tiden. Nu börjar det iaf gå mer på rutiner, så jag hinner läsa din blogg och blogga från min egen! Ha det bra tjejen! kram

2007-09-10 @ 18:51:32
URL: http://sessan82.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Hallo!
Länken till föreningen
www.hussborgsislandshastforening.webb.se

2007-09-10 @ 19:16:44

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0