To day

image1248

Idag är det skolan som gäller. Känns lite jobbigt pga att jag är SÅ
förklyld. Men men...det ska nog gå.
I morron är jag ledig, NICE!

Ha en bra lill-lördag mina kära läsare, TA HAND OM ER!

Kramiz**

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

ha en bra dag,kram

2007-11-21 @ 07:12:35
Skrivet av: Jess

usch, vet hur det känns att sitta i skolan å vba förkyld! Först tappade jag rösten, jätte bra när man ska ta emot kunder och vara trevlog haha -inte! sen gick det över till förkylning med skit ont i halsen å nu är det förhoppningsvis på bättringsvägen.. Hoppas på att ta upp min träning nästa vecka igen. måste komma igång nu ju! ha en bra datg. gu va jag svamlar sorry hehe

2007-11-21 @ 08:40:20
URL: http://princessjess.blogg.se
Skrivet av: Bosse

hej vänne o tack för idag det var roligt att se dig igen alltid ett leend på läpparan från din sida

2007-11-21 @ 18:02:17

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0