Bilder från igår!

Jag innan vi for image1207
 Ni ser en snutt av mina nya sövlar oxå!


Mamma & mormor glada i hågen utanför Ikea
         Blekfisen---->

Mycket får man stå ut med när man är passagerare...
*host host*
  

Det var en hel del gosaker på resan..
...bla budapestbakelse, dajmglass, godis mm
Men lite plåster på såren måste man ju få *L*
 

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Hörru du din lilla markatta. Herre gud va jag ser ut,nu har du förstört mitt självförtroende totalt.Grrrrrrrrrrrrr

2007-11-28 @ 15:23:41
Skrivet av: Bosse

hahahahahahahah buddhapest bakelse
och sövlar toppen gumman vilka kap du gjorde

2007-11-28 @ 15:24:08
Skrivet av: josefin

vad fina bilder vad fin bild på farmor vart var ni nån stans?????????????
ha det så bra!!!!!!!!!

2007-11-28 @ 17:15:01
Skrivet av: Mathilda Gradin

Hej Sofie.
Titta på min blogg nu hej då.
Kram

2007-11-28 @ 17:54:07
URL: http://mathildagradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0