3

En lista  :-)

Tre namn jag skulle vilja vara döpt till:
Tindra Tejia eller varför inte Tove.
Alla på T. Haha
Tre saker jag gör dagligen:
Borsta tänderna, pysslar med mina djur, sitter vid datorn

Tre tillfällen jag ofta gråter:
När jag blir sårad,riktigt arg eller till nåt program på tv.
Tre filmer jag aldrig får nog av:
Pretty woman, Titanic och Pippi ;-)

Tre saker inte många vet om mig:
Att jag har tyskt påbrå, att jag heter Lena i andra namn
& att jag har fobi för hårstrån (bör förklaras närmare nån gång)
Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
Sitter vid datorn, ser på en film, och tar en promenad.
Tre program jag gärna tittar på:
Gillar att titta på alla CSI serier, Desperate housewifes & Prison Break
Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
Lyssna, sex (haha, ironi) & köra bil.

Tre saker som jag skulle vilja lära mig:
Vara duktigare på datorn när det gäller bildredigeringprogram å sånt,
bli bra på att baka härliga tårtor & att ha bättre självdisiplin
när det gäller skolan.

Tre förebilder:
Mina föräldrar
Vart bara 2, sorry.
Tre saker jag har om 10 år:
Kärlek, vänskap & mina djur
Tre ord/uttryck jag tycker bör användas mer:
Jag älskar dig !

Tre favorit maträtter:
Pasta, pajer & grillat!
Tre avslutande övriga grejer:
1. Gå inte efter utseende - det kan bedra
2. Gå inte efter rikedom - den kan ta slut
3. Gå efter det som gör dig glad & lycklig!


Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

vilka bra förebilder du har (haha)

2007-05-18 @ 07:39:25
Skrivet av: sofie

Japp, visst har jag ;-)

2007-05-18 @ 08:01:22

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0