Good morning!

Jag har sovit gott i natt! Första morgonen på lääääänge jag klivit upp nästan helt utan ont i svanken, HELT otroligt! Tack Dick! (alltså naprapaten, haha)
Idag ska Gustav & jag följa med mamma & gänget och åka pulka i Stöde, mysigt. Skönt att vara ute och få frisk luft. Jag ska även ta en ridtur på em, efter Anders ha hämtat Gustav. Kanske Johanna el Massa hakar på med Susand?!

NU: Frukost.


Åsikter!!
Skrivet av: Emma

Tack så hemskt mycket för hjälpen med "lillgurra"

2007-03-09 @ 08:14:28
Skrivet av: sofie

Ja men gud, det är bara kul! Är du inte på msn?

2007-03-09 @ 08:18:12
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Låter mysigt med pulka. Själv tog vi oss en promenad...härligt men slaskigt.

2007-03-09 @ 11:37:22

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0