Något nytt att testa!

I morgon ska jag testa något nytt, (ja, för mig är dom nya även om ni sett dom
i ett halv år!=) Läkerol Care, bra för både halsen & näsan! =D
--Japp, ni har rätt, jag har fallit dit på en tv-reklam!
Jag kände att jag bara måste pröva dom här nya tabletterna!
Men dom lär väl inte ha kommit till metropolen Stöde än!
Här är dom faan sist med allting.

Uppdaterar er i morron om jag hittade dom på ICA!

Nu ska jag för en gångsskull hoppa i säng i tid (22.41), men om jag kan somna är en annan 5:a!

Natti Natti**


Dom gör säkert underverk! Hahahaha!

140213-42

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

jaså faller du så lätt för reklam
det trodde inte jag om dig och du ska få igen sofie
var så lugn och du vet aldrig när det kommer att ske hämnden är ljuv. Kram från Bosse

2007-01-24 @ 10:34:11

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0