Hej!

Åh vilken härlig dag det har varit idag (hitintills).

Jag, Massa & Lena har varit ut på en ridtur idag. Den tog några timmar, det var super härligt. Vi hade med oss fika och vädret var ju toppen. Även om solen fattades så gjorde inte det nånting alls. Jag hade tom klätt mig för väl, skulle ha tagit en väst i dag ist för ridjackan.

 

I kväll är det Small Town Pimps på Bykrogen, kanske man hamnar där...Surrade med Lena om vi skulle ta en drink och spela lite kort sen, hon skulle fundera lite. *hoppas hoppas*

Skriver kanske mer sen.

Ciao!

Åsikter!!
Skrivet av: mona

Hoppas att du kommer iväg och att du får en toppen kväll.: )

2007-02-17 @ 21:09:58
Skrivet av: Fru Norbäck

Vad härligt det där såg ut!

2007-02-19 @ 15:32:28

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0