Sista veckan..

....på semestern. TUR att man får några dagar med sol. Har legat i Norrsjön både igår & idag.
Det kommer mycket folk dit nu sen byalaget rustade upp badplatsen. Super mysigt!

 image439

Snart får jag tillbaks datorn el rättare sagt telefon så jag kan koppla upp mig på internet hemma.
Mammas dator (som jag skriver från nu) hakar upp sig varje gång jag ska ladda upp bilder,
skit tråkigt.

Nä nu ska jag åka hem å laga lite mat...suck, trist att stå vid spisen i den här värmen!!


code by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaith      image477

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

ja det är verkligen mysigt vid norrsjön. Saknar härliga badbilder!!!!!!!!!!!!!

2007-08-07 @ 16:09:07
Skrivet av: Maria

Ja njut för snart ska du återvända till saltgruvan...fniss

2007-08-07 @ 18:43:15
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Anita

Javisst var det jättemysigt däruppe, synd mina barn ville hem tidigt.Dom är inte vana badstränder, vi ligger mest i poolen hemma :-)

2007-08-07 @ 21:31:53

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0