Feb. 3, 2011

Ja mina vänner som ni har märkt så har jag inte bloggat sen oktober.
Av flera anledningar.

Den första anledningen var att min blogg-lust försvann, som den
gjort några gånger tidigare.
Men ju mer jag funderade på bloggen & bloggandet så började
jag fundera på att sluta helt...

Facebook har ju oxå tagit över på nåt sätt, lätt att skriva en liten
statusrad bara.
Men samtidigt så är ju bloggen väldigt rolig att ha kvar sedan, för att kunna blicka
tillbaks till & se vad man gjorde för några år sen :)
Så på det viset tycker jag inte att man kan jämföra bloggen med FB.

En annan sak som jag upplever med bloggen är att man skriver ut vad man gör,
om det händer nåt nytt i ens liv osv  sedan när man träffar vänner & bekanta så
har man "inget" nytt att säga ...man börjar surra om nåt oxå blir det liksom:
-Jo, men jag läste det på facebook/bloggen  
Eller:
-Jo jag såg bilden på bloggen.
-Hm, ja just ja!...
Det var en liten sak som jag tänkt på bara..
För självklart så väljer man ju själv vad man vill skriva ut.

Jag vill att min blogg ska uppdateras ofta & ha mycket bilder, gör jag inte det
så känns det inte bra.
Jag har svårt att bara "släppa" den och blogga sisådär en gång i veckan.

Med det här vill jag säga, att jag kommer INTE att blogga den närmsta framtiden.
Kanske aldrig mer, men, "man ska aldrig säga aldrig", rätt som det är kanske jag
har ändrat åsikt ;)

Jag kände att jag ville förklara mig lite för mina trogna läsare som kikar in
här trots att jag inte uppdaterat på månader. 

Puss & kram till er <3



Åsikter!!
Skrivet av: Emelie Svensson BLOGGTÄVLING!!!!!!!!!

Va med i min blogg tävling!

Va med och vinn ett par metallic boots från Catago i valfri färg!!!



http://hastryttaren.blogg.se/2011/february/bloggtavling-vinn-ett-par-metallic-boots-fr.html

2011-02-13 @ 21:50:04
URL: http://hastryttaren.blogg.se/
Skrivet av: Carina

Synd tycker jag Sofie,gillade att läsa din blogg.Är inne då o då o kollar om du skrivit nåt.Roligare med blogg än med FB,men jag förstår dig.Slutade ju själv :) Ha det så bra.

2011-02-24 @ 21:11:14

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0