Sept. 7, 2010

Heeej allihop!

Hoppas ni oxå har haft en bra helg! :)

Nu ligger plåttaket äntligen på stugan!! Nästa steg är att få på ytterpanelen.
Det ska vi troligtvis börja med på söndag eftermiddag.
Jag jagar nämligen älg nu till helgen så det får bli efter den.

Har inte tid att blogga så mycket nu, jag är hemma på rast så jag har lite
bråttom.

För er som är intresserad av att se film från Hubetusjakten kan klicka
HÄR <-- Min svägerska Carro har filmat :) Väldigt roligt att se!!

Kram på er ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Carro

;)



Kul att det går så bra med stugbygget!! Kanske kommer upp och kikar idag. Om du har tid.

2010-09-08 @ 08:24:09
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Carro: Jag kommer inte att vara där nåt idag. JObbar på eftermiddagen. Men gärna en annan dag :)

2010-09-08 @ 08:44:11
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0