Sept. 3, 2010

NU är det helg för min del :)

Idag red jag Filledutten på banan, sadlade på dressyrsadeln
idag ;) Han var rätt så spänd i början (det blåste så mycket)
Men efter ett tag så fick jag honom ganska avslappnad och han
lyssnade bra på mina hjälper. Hade ingen direkt "plan" innan
jag gick in i paddocken, och det är INTE bra. Mycket bättre att
man tänker ut vad man ska träna innan man går in. Det blir en
bättre ridning då tycker jag.
Tyvärr insåg jag att min dressyrsadel har blivit för smal i bommen
åt Fille så jag ska köpa en ny.

Kanske nån som är intresserad av att köpa min?
(Ev byte mot bomlös sadel)
Det är en Piab Elegant, 17.5 tum. Maila mig för mer info om du är
intresserad [email protected]

 <--For sale!

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Finns inge värre än och "irra runt planlöst" på banan :)

2010-09-03 @ 21:58:20
Skrivet av: Carro

Ja hade den vart vidare så kanske..... Jag som har en bomlös sadel är på jakt efter en dressyr sadel. Men det tycks vara svårt, eller DYRT!

2010-09-04 @ 21:42:54
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0