Sept. 28, 2010

Idag har jag varit till Birsta en snabbis. Ganska skönt att åka
iväg själv i bland faktiskt..

Några prylar fick följa med mig hem. Men anledningen till att jag for
ner var att Fille behövde ett nytt regntäcke.
Fick ett erbjudande om det här täcket på mailen i morse så det
var passade :)


Fleecefodrat regntäcke i 600D polyester ripstop.
Nylonfodrad bog för att förhindra skav.
Vattentätt med andasfunktion. 399:-

Den här söta plåtburken fick oxå följa med hem &
pryder nu hyllan i vårt "nya" badrum ;)


Texten på den lyder: " Kan innehålla spår av onödiga prylar..
men troligtvis bara helt nödvändiga saker"
Lagerhaus 59:-






Åsikter!!
Skrivet av: Tina

Hihi, såna plåtburkar skulle jag behöva en massa av! ;)

2010-10-03 @ 09:11:45
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0