Onsdag-mitt i veckan

Parellikursen i går gick ganska bra, men jag tyckte han var lite ofokuserad..
Det var 2 nya hästar med den här gången oxå, kan ju ha med det att göra? :)
Lina & Scott + Jenny & Jomi!
Dom nya hästarna var intressantare än mig :O

Gud vilket hääärligt väder det är idag! Har nyss kommit hem från stallet.
Fille & jag var ut på en skön ridtur! Vi red på rakbanan (x flera), sen runt
Edeforsen/Fiaskogen. Solen värmde hur skönt som helst. Snacka om en
bra början på hösten vi har fått!


Snart bär det i väg på jobbet! Tjing!*

Åsikter!!
Skrivet av: Emelie

Vad mysigt med vattnet på bilden!

2010-10-03 @ 22:33:00
URL: http://semlur.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0