äNTliGeN FrEDAg

Jippi! Snart HELG!!

Tyvärr ska inte Fille och jag fara på Hubertusjakten i morgon.
2 anledningar:
1. Det var längre än jag trodde från början. (16 mil enkel)
2. Huvudanledningen till att vi inte far: vi har fått hem både plåttaket
& ytterpanelen till stugan & ska börja sätta upp det! YES!
Nästa helg så börjar älgjakten så då blir det inte heller nåt gjort där uppe,
därför vill vi sätta igång NU :)
Vintern är här snabbare än man tror så vi får passa på "medans tider är"

Men det ska bli jätte skoj och höra hur tävlingen var, eftersom att Anna,
Margona & Lina ska tävla! :) Lär säkert vara en rolig upplevelse!!
Kanske vore nåt att anordna här uppe nästa år?

Nu är det 2 ½ timme kvar tills jag gör helg, ska bli super skönt!!
Jag är ledig tills på tisdag, egentligen tills på onsadgkväll ,men jag har
gått upp 10% i tid så jag jobbar lite mer nu.




Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Imorrn kväll är`u nog avis ;) och imorrn bitti ä`ja nog nervis :)

2010-09-03 @ 21:59:44
Skrivet av: Sofie

LYCKA TILL IDAG!! :)

2010-09-04 @ 08:05:43
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0