Okt. 5, 2010

Hej hopp!

Tisdag redan! En intensiv men rolig helg har passerat.
På fredagen hade vi afterwork med jobbet, jag skulle ta det lugnt..!
Det blir aldrig som man säger... Väldigt trevlig kväll med härliga
kollegor! Mycket surr och många skratt! TACK för en bra kväll tjejer!

På lördagen hade jag, Carro/Mathilda & Helen planerat en liten ritt med
hästarna. Ink vin & annat gott ;)
När jag vaknade kände jag mig allt annat än laddad...spritångorna
från fredagen satt som ett smäck i käften...suck.
Men men bara att "ta tjuren vid hornen"/"Fille i manen" & dra iväg :D

Det vart en jätte härlig tur, inte så lång men härlig. Vi red upp på
berget till grillplatsen och hade det mysigt! Fille gick omkring löst där
uppe och var så snäll & stannade kvar :) (jag är så feg att binda honom
vid ett träd eftersom han ryck löst sig (fått panik) några gånger)

Väl hemma igen (strax före 17) så var det bara att hoppa in i duschen och
fixa sig inför kvällens partaj på E-14 baren.
Vid sex började folk att droppa in på förfest här. Vi var några stycken:
Massa&jag, Anna, Helen, Carro, Daniel, Anders, Emma, Stefan, Eva, Lars
& Lindeberg. Maria kom senare och var chaffis! Ingen glömd hoppas jag?!
Det var mycket folk och jätte trevligt på baren!

SLiiiTEN var jag på söndagen, det märks att man inte är 20 längre..! :(

Några bilder från våran uteritt:
   
  
  
  

Avslutar det här inlägget med min personliga favoritbild....♥

Åsikter!!
Skrivet av: Marie S

Fina bilder. Är du inte 20 fortfarande....... Kram

2010-10-05 @ 20:25:06
Skrivet av: Margona

Mysbilder:)

2010-10-05 @ 20:26:20
URL: http://mammatillfreja.bloggplatsen.se
Skrivet av: Nikita

tack själv söta du :D

2010-10-05 @ 21:53:44
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Men vart ligger den där grillplatsen?? ser ju skitmysigt ut!!! Man har missat många ridstäellen tror jag...

2010-10-05 @ 22:04:34
URL: http://jen81.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Jenny: Man rider över E-14 borta vid Sahlins. Sen rider man över Göran Svedbergs gård å upp i skogen där, svårt att förklara här, lättare irl :)

2010-10-06 @ 08:50:00
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Härliga bilder

2010-10-07 @ 14:13:34

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0