tOrsDaG!

Hej hopp!

Idag har jag jobbat 7-14 (men jobbade in rasten och gick hem tidigare)
När jag kom hem så gick jag igenom posten sen satte jag mig (motvilligt)
på cykeln och cyklade till stallet!
Jag red på banan i dag! Till en början kändes han ganska seg men efter
vi galopperat så vart han mer framåt :-) Red inte så länge men tycker inte
att jag behöver göra det varje gång jag rider.
I morgon ska jag rida ut tänkte jag. Ska ta cykeln dit då oxå, det är sån
skön känsla när man kommer hem och har fått röra på sig ordentligt!

Åh i morgon är det freeeedag!! :) Såå nice. Vi har väl inga direkt planer
i helgen förutom att vi ska vara i Norrsjön och fixa med byggnationen
vi håller på med där!
Jag vill kunna trolla *vips* -->KLART! Men icke, det tar sin tid allting.
Dessutom så miste vi ju lite pengar när Susand (hästen) gick bort. 
Jag hade ingen försäkring....så det vart dyrt vill jag lova :(
+ att vi hade räknat med pengar då hon skulle säljas som vi skulle köpa
material för. Men men sånt är livet... men en uppmaning HÄSTFOLK: HA
ERA HÄSTAR FÖRSÄKRADE! En olycka händer så lätt! Och det är DYRT att åka
till veterinären!


Kram på er! ♥



Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Spännande, undrar just vad ni bygger då :)

Ja kära nån vilken otur med Susand!

2010-05-20 @ 21:39:37
Skrivet av: Sofie

Frun: Vi har köpt en gammal barack som vi ska bygga ut. Husvagnen ska väck ;-) men det tar tid, vi har nyss börjat :)

2010-05-20 @ 22:08:29
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Jag har alla mina djur ordentligt försäkrade, men ändå kostade det mig minst 4000 när Madicken blev sjuk och dog. Känns okej att betala hur mycket som helst när de blir friska, men när man förlorar dem känns det lite surt.

2010-05-24 @ 19:02:28
URL: http://mahoglunds.blogg.se/
Skrivet av: Carro

Ja hua vad hemskt det var med Susand....

2010-05-25 @ 06:54:59
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0