Skor

Sitter och surfar runt lite i cyberrymden & hittade dom här snygga
sandalerna som jag VILL HA! (Dream on :)
(synd bara på priset,1099:-)
Ni hittar dom HÄR <--länk


Åsikter!!
Skrivet av: Marika

Jag kan ha fel, men jag har för mig att jag såg ett par sandaler, som liknade dessa, på skopunkten. (Om det nu är skopunkten som ligger bredvid mitt jobb?)

Antagligen inte samma kvalité, men förmodligen mycket billigare.

2010-05-03 @ 13:26:05
Skrivet av: Sofie

Tack för tipset :)

2010-05-03 @ 17:01:21
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Josefin:)

Hej Sofie!!

Visst är dom snygga,jag bara älskar dom!! Vill också ha ett par:D

Jag tänkte göra en till blogg,men på blogg.se så kunde du designa den åt mig..Men varför ska man har två blogar? Jag har ju redan en! Men det kan man inte deigna så bra! Men på blogg.se kan man ju designa hur mycket som helst!! Vad tycker du är bäst? Kan man ha två bloggar?



Kramis/Josefin<3

2010-05-05 @ 15:48:34
URL: http://Josefin98.bloggplatsen.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0