Sköna söndag!

God morgon gott folk!

Nu har snart en till helg passerat! Faan va tiden går FORT!

I fredags (valborg) så for vi ner till Margit och Sten på
majbrasa. Kina & Håkan var oxå där! Hade jätte trevligt!!
I går gick vi bort till Marie & Kent där mamma och pappa
var på grillning. Hade en trevlig kväll där oxå :)

  

   

(mer bilder finns på FB)


Idag ska vi åka ner på Lindberga och kika på lite hopptävling :)
Mitt syskonbarn Maja ska vara med :)

På eftermiddagen är det dags för mig att sova en stund. Jag ska
nämligen jobba natten för första gången på typ 3-4 år!

Tjingeling!


Åsikter!!
Skrivet av: Caroline

Fina bilder! Ha en riktigt BRA natt på jobbet :)



KRAM!

2010-05-02 @ 19:31:13
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0