Flytt...

Det kommer att bli en liten förändring för Fille & mig nu.
Jag har beslutat att flytta Fille ner till Stöde.
Jag ska hyra in honom hos Maria S.

Jag kommer att sakna Lindberga! Jag/vi har verkligen
trivts där. Det är ett härligt ställe med härligt folk ♥

Jag kommer säkert trivas bra med att ha honom i Stöde oxå!
Jag får se till att planera lite mer bara. Åka och rida efter jobbet osv.
Annars blir bensinen dyr ;-)
Jag slutar ju ofta kl 14 så det ska nog gå bra :)
Det gäller att lära sig lite nya ridvägar nu bara :) Jag har alltid
haft mina hästar hemma på byn (Viskan/Ede) så det blir en omställning!
:)

Vackra Lindberga:



Fina människor:


Anna-Lena & Rivall
 
(bild på Anna-Lena lånad av Elisabeth)


Maria & Cherokee


Åhh jag kommer att SAKNA ER!! ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Var ska du bo? Jag ser framemot inflttningsfesten redan ;) KRAM!

2010-05-27 @ 10:22:52
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Skja du också flytta?? Trodde det bara var Fille =)

Fina bilder som vanligt!!



Kramar

2010-05-27 @ 11:47:20
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Maria J

Vi kommer sakna er med



Kram

2010-05-27 @ 15:26:42
URL: http:// miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Hm..vart står det at jag ska flytta?

Citat: "jag har beslutat att flytta ner Fille till Stöde"

:)

2010-05-27 @ 18:33:04
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: marika

Hej sofie!



Var väldigt länge sen jag träffade dig, men det är inte konstigt när inte mamma och du är med varandra längre. Är så avundsjuk att du har hästar och hundar och katter och allt vad det är, vart bor du nu och har du det bra? :)



//Marika Jonsson(anna-karin olssons) dotter om du inte vet!

2010-05-27 @ 18:57:32
URL: http://www.marikajonsson94.bloggplatsen.se
Skrivet av: Frun

Jippi inflyttningsfest, det är bokat! Blink,blink ;)



En av dom STORA fördelarna är ju annars att du får fantastiskt trevligt ridsällskap :D

2010-05-27 @ 20:30:36

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0