16 maj

Hej på er!

Sitter just nu på jobbet och har rast. Har även nedräkning..
...6 timmar kvar till ledighet :) Gud så jag tjatar om det, på
facebook och här...men men så är det då man inte riktigt
är "tillfreds" på jobbet...

Fille har fått vila i helgen eftersom att jag jobbar, orkar oftast
inte åka ner & rida dom gånger jag jobbar helg. Men det gör inget
att få stå någon dag heller!

Igår kväll låg jag å läste ur serien som jag läser just nu.
"Hannah". Läste ur ena boken som slutade så spännande, skyndade mig
till köket för att hämta nästa bok MEN då upptäcker jag att det var sista boken
jag hade hemma! Åhh vilken besvikelse!
Men som tur är ska jag hämta 5 nya idag, det är nämligen så att jag lånar dom
här böckerna av en kompis på byn, Gittan! :) Fasiken va tomt det ska bli efter att
jag läst ut den här serien...så kände jag sist då jag läst ur "Malin på Granlunda"
böckerna oxå. En viss saknad/tomhet likosm...

-Nä, nu ska jag kika lite på Tradera, sålde ett bett där igår, en lyckad affär :)

Tjing*



Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0