R.I.P

Idag ska vi på begravning. Ni kan ju bara ana hur man känner sig.

Jag kan inte förstå att du är borta. Jag förväntar mig att jag snart
ska se dig och din kvicka kropp komma gåeende "hemma på backen".
Hur kan livet bara vara så orättvist?
På jobbet har vi GAMLA människor som bara ligger och har ont och knappt
kan förmedla sig, vissa över 90 år gamla...
Jag kan inte fatta! Du var alldeles för ung för att lämna oss nu?! 

      ♥Du kommer att finnas inom oss för alltid!

  

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Hoppas det gick bra för er alla. Sänder en jätte kram!

2010-03-17 @ 14:49:49
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Marie

Tänker på er i dag, hoppas det gick bra för er. Kramar från oss.

2010-03-17 @ 15:59:52
Skrivet av: Anna S

Tänker på er denna jobbiga dag.

Livet är orättvis.

Många styrke kramar.

2010-03-17 @ 16:03:18
Skrivet av: mamsen

Ja bara tanken känns konstig,ofattbart. Vad är det som gör livet så orättvist??

2010-03-17 @ 20:35:51

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0