Några rader...

Då var begravningen över....men när ska man inse att det
verkligen är det här som är verkligheten?
Jag går med en ständig rädsla över vems tur det är nästa
gång? Det har dött så många människor i min omgivning
de senaste åren...

Om ni vill höra en av låtarna som spelades på begravningen så klicka
på play...Jag tror det var Cecilia Holmlund som sjöng, och det var SÅ
vackert!!


----------------------------------------------------------------------------

I kväll har vi varit på 2 kalas oxå! Mathilda (brors dotter) fyllde 9år
och Malin (Freddys tjej) fyllde oxå år! 25 tror jag det var ;-)

Sätter in en bild på en stolt farfar & SÖTASTE Eli för att pigga upp
inlägget lite :)



God Natt....


Åsikter!!
Skrivet av: Bodil

Den är så vacker den hade vi på Villes begravning också.



Det är tungt med begravningar men nu får det väl räcka för minst 10 år frammåt va?



Kramizar

2010-03-18 @ 08:58:52
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Mamilla

Fin låt!

Tankar snurrar och det är som du säger vem nästa gång.. rädslan finns..

Kram på er!/Mamilla

2010-03-18 @ 09:04:35
Skrivet av: monke

Massa ser väldigt stolt ut :-)

2010-03-18 @ 11:54:01
Skrivet av: Britt-Inger

Vilket toppenkort!:))

2010-03-18 @ 15:01:59
Skrivet av: frida

Många kramar till dig <3

2010-03-19 @ 06:41:26
URL: http://fia0411.bloggplatsen.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0