Lördag 13/3

Det ser ut att vara härligt väder utomhus!?
Själv sitter jag inne på jobbet och har rast. Jobbar 7-17 idag.

Sov väldigt dåligt i natt. Har ont i magen + att våran ena hund har
varit dålig. Hon har spytt och gnällt och vankat av och an...var ute med
henne sista gången halv 2. Sen vart det lugnt för hennes del. Skönt.

Annars har jag inte så mycket att förtälja, det händer i så mycket
spännande i mitt liv dom helger jag jobbar, haha.

Hoppas ni har en bra lördag & ta hand om varann, man vet aldrig vad
livet har för planer. Rätt som det är kan det vara för sent



Åsikter!!
Skrivet av: Nikita

Hoppas det gick bra för er att jobba idag!!

KRAM!!

2010-03-13 @ 19:34:59
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Marie

Tänkvärda ord. Kram

2010-03-14 @ 09:33:35

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0