31 mars!

Hej på er!

Jag VET att jag har varit såå dålig på att uppdatera på
slutet. SORRY!
Det har ju hänt en hel del faktiskt....men orkar liksom
inte gå in på allt ;-)

*Fille har varit svullen i sitt framben & stått i sjukhage
några dagar men nu är svullnaden borta & jag ska ner
och skritta honom lite sen :)

* Vi har varit på angeltävling i lördags (edebosjön)
Hade jätte skoj både på sjön,E-14 baren & hemma på
kvällen :)

*Det går framåt med försäljningen av Susand...

*Vi har lite nya planer för Norrsjön, där vi har husvagnen:)

* Vi åker inte utomlands nu i vår utan till hösten, destination
oklart just nu.

Ja, det var i allafall några saker som händer & har hänt.

Just i dag håller jag på att städa inför påsk. Jag jobbar hela påskhelgen
men det kan ju vara trevligt att ha det lite fint ändå :)

          
          -Ciao!

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Du gör alldeles rätt tycker jag. Man ska inte rusa iväg och åka utomlands bara för att man har möjligheten just nu utan det är bättre och undersöka närmare vart man vill åka och till hösten har du kanske undersökt fler möjliga ställen (Sen har du ju inte tid nu heller för det är många skivor att gå igenom fniss) kram/Gittan

2010-03-31 @ 22:02:57
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Många skivor? Gahh, nu vart jag orolig, haha!

2010-04-01 @ 09:09:12
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: sofie

nu fattar jag vad du menar med skivor :) har redan kollat på hälften :) kram

2010-04-01 @ 10:16:08

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0