+10.2

Klev upp kl 7 i morse. Det är skönt att komma upp i tid
då man vaknar av sig själv. Hatar att bli väckt av telefonen.
Har två st i min familj som är experter på att väcka mig på
morgonen med att ringa min mobil. Mamma & Anders.

Mamma igår morse: - Hur mår du idag?
Jag:- öhh, jag vet inte, jag vaknade typ NU!
Haha!

For ner till Fille vid 9 tiden & tog en ridtur, men red inte långt.
Min mage spökar...har haft ONT i den sen i tisdags eftermiddag!
Har ingen aning om vad som är fel. (Och jag tänker inte gå till
doktorn, så ni behöver inte tipsa mig om det ;-)
Kände verkligen av den (ont ont ont) då jag red så därför vände jag
efter bara en bit och red hem igen. Men han kändes fin.
Pigg & glad min älskade häst ♥

Massa (som är ledig idag) & jag har städat hela lägenheten för ett tag sen,
hela köret, dammtorkat och tagit golven rejält!
Känns SUPER då det är gjort!
Det är bara en sak som hänger över mitt huvud...min garderob. SUCK.
Det ser hemskt ut där, men som tur är så kan man ju bara stänga dörren
VIPS, borta!!! :)

I kväll ska Massa och jag drömma oss bort i en hög med resekataloger!
Underbart! Fick en hel drös med tips på facebook om resemål...några lockar,
andra inte.. :)
Vi vill ha sol, bad, värme & gärna nåt att SE på. Ni vet, typ dagsutflykter.
Fast det finns ju kanske överallt ;-)
Har ni ännu mer tips så skriv gärna en kommentar och VARFÖR ni gillar just
det resemålet!

Puss



P.S
Igår invigde jag min nya klocka som jag fick av Johanna & Marcus då
jag fyllde år! Snygg va?
D.S


Åsikter!!
Skrivet av: Nikita

skitsnygg klocka!!!!!!!

2010-03-11 @ 15:32:34
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Snygg klocka, passar dig perfekt =)

Äsch gå inte till doktorn, det går nog över ;) Nä, men testa nån samarin eller nåt, det kanske är magkatarr?



Mysigt att planera resa, det gör vi också :)

Men jag står fast vid mitt tips på FB, Zakynthos... Sjukt underbart och har allt, både party, lugn&ro, romatik, utflykter, slapp, god mat =)



Kram på´re

2010-03-11 @ 15:43:45
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Nikita: TACK!!!

Therese: Jag ska kolla upp det resemålet i kväll! Det kan vara nåt... :)Vart tänkte ni åka då?

2010-03-11 @ 15:53:25
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Klockan är jätte snygg.

Vi var ju till Kreta, Aghina marina utanför Chania. Härligt ställe. Var dock inte ut på nån rajtantajtan utan softade bara.

2010-03-11 @ 17:10:33
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: monke

riktig snygg klocka!!!



Vill oxå till sol å värme... jag får drömma ett tag till..

Kram

2010-03-11 @ 17:33:24
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Ja men va fasen det är väl på morgonen man ska vara uppe,då får man mycket gjort!! Kramiz

2010-03-11 @ 17:52:20
Skrivet av: Frun

Sketaläcker klocka!!!

2010-03-11 @ 17:58:40
Skrivet av: Anna S

Tack för senast! Det var super kul!!

Jätte snygg klocka!

Jag undrar varför du INTE vill åka till Thailand?

Jag skulle ha svårt för att välja andra resemål.

Lite tråkigt av mig men jag har verkligen fastnat för det landet.

KRAM

2010-03-11 @ 22:25:39
Skrivet av: Annelie

Jättesnygg klocka-passar dig precis!!!

Ja Varför väljer man Malta då-vi främst för vi har bekanta där!

Men oavsett så hade jag gillat stället ändå,det är inte en så grön ö,men ändå vacker,det finns massor med vacker natur/hav, ex,Blue Grotto, grannen Gozo, gamla huvudstaden Medina + mer och åter mer historia!!!

Du kan även ta flyget över till Sicilien över dan...

Malta är ju en sådan ö som varit väldigt eftertraktad att "äga" efter den var så strategiskt placerad-hade du Malta hade du kontroll på de flesta länder runtom kring.

Frankrike,england,spanien m.m. har ju alla "ägt" Malta+ några till-därför finns det mycket att se!

Kram på dig!

"kussen" Annelie

2010-03-11 @ 22:59:14
URL: http://4cornersranch.blogspot.com/
Skrivet av: Mamilla

Håller med Yvonne jag man ska upp på morgonen så man får nå gjort

Hahaha Kram mamilla

2010-03-12 @ 07:54:31
Skrivet av: Sofie

Anna: Tack själv!! Jag vill inte till thailand pga den långa restiden + att vi ska bara vara borta en vecka, och jag tycker att typ 2 dagar går åt till resa då.

2010-03-12 @ 08:43:56
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

BRA att du gillade klockan!! super härligt:) kram.

2010-03-15 @ 23:13:04

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0