Tisdag 8 juni.

Idag blir det en resa till Birsta! Ska köpa lite blommor att plantera.
Men först av allt ska jag besikta min bil! Tråkigt nog vet jag att den inte går
igenom pga en lampa (abs) som vi inte lyckas "släcka"/få till.
Men förhoppningvis så får jag köra en månad till så vi hinner fixa det!



Igår hade vi lite dressyrträning för Maria. Det gick ganska bra, men jag tyckte
inte att jag fick till skänkelvikningarna nå vidare, men det är bara att kämpa på :)
I övrigt så gick det bra och jag har träningvärk i axlarna/ryggen (?) i dag.
En rolig sak var att Anna (N) provred Fille för första gången igår!
Hon hoppade även nåt språng på han :) Himla kul att se! :)
Sätter ut en bild som jag lånat av Margona!

 


Jag vet att det kanske inte så roligt att läsa om vädret på alla bloggar, men tänker
ÄNDÅ nämna det. Jag undrar när SOMMAR- värmen ska komma?
Ni vet, varma sköna vindar...& strålande sol! Nu är det bara solen som är varm &
det är ju ändå 8 juni! Jaja, den kommer väl...hoppas jag :)

Hörde nån som sa att det skulle bli ful-väder till helgen, jag är inte alls förvånad-
jag är ledig! Då är det alltid fulväder! Jobbar jag-då skiner solen!



Ops! Klockar rusar iväg, dags att dra!
BYE! ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Mamilla

kör lugnt ;)

2010-06-08 @ 11:08:46
Skrivet av: Frun

Fille är en pärla!

2010-06-08 @ 12:26:43
Skrivet av: Bodil

ta bort glödlsmpsn! det har vi gjort ;-)

2010-06-08 @ 22:05:54
URL: http://trollmammas.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0