Lite småsnack bara..

Jag har bestämt att min häst ska få sommarlov den här veckan.
Det är fullt upp för min egen del ändå & han får slappa lite :)



Jag håller på att bli tokig på "mamma-katt" (Puma) hon blir såå
jobbig när kattungarna börjar bli lite äldre. Hon går och skriker,
inne som ute (!!) och ska ha mat en gång i timmen, extremt jobbigt.
Är hon ute sitter hon utanför fönstret och skriker, är hon inne så är
det samma visa!!

Känner mig på rätt så dåligt humör idag & vet egentligen varför...
det bottnar i att det ser fördjävligt ut här hemma då misstrivs jag så otroligt!!
Det skulle verkligen behövas STORstäda här men jag får inte fingrarna
ur ----! Lättare och sitta här och klaga!?


Hoppas ni är på strålande humör & att solen skiner på er idag!


KRAM♥


Åsikter!!
Skrivet av: Marie S

I bland måste man bara få vara less på allting. Tur att du snart har semester. Hoppas du får mycket sol och värme på semestern. Kram

2010-06-16 @ 09:47:20
Skrivet av: Sofie

marie: Tack, det hoppas jag med :) krama Anton från mig :)

2010-06-16 @ 09:50:45
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Skönt å bara gnälla av sig i bloggen ibland =)

Hoppas du får en bra dag trots allt =)

2010-06-16 @ 10:21:42
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Vi väntar ju kattungar här för första gången och jag får ju erkänna att det är lite nervöst :)

2010-06-16 @ 12:48:04

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0