Lill lördag!

Hej på er!

Idag har jag inte solat och badat! Jag har haft rätt så fullt
upp hela dagen! Bla vaccinerat Fille och varit till Birsta!

Midsommar helgen var kanon! Hade super skoj på parken!
Knäppte en hel del kort men orkar inte ladda upp (som vanligt
då det gått några dagar) Kort från midsommarafton finns på
facebook! Ska även lägga upp från midsommardagen där.

Idag har ALLA kattungar flyttat till nya hem. Så nu är det tyst
och tomt här hemma. Men oxå ganska skönt om jag ska vara ärlig.
Kattungar kan verkligen konsten att stöka ner...och riva fram... :)
Dessutom kan man äntligen slänga ut kattlådan! ;-)

Näe, nu ska jag ta en kvällsmacka & surfa runt lite.

Kram ♥


Jag & Johanna ♥ på väg till Parken!


Förferre!


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Parken rules :)

2010-07-01 @ 18:36:31
Skrivet av: Sofie

Yeehhh!

2010-07-02 @ 13:55:37
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0