Shopping til pållen

I dag var vi till Birsta (Willys) för att fylla på kyl & frys.
Jag passade på att gå in på Hööks & kika lite.
Kunde inte hålla mig utan kom ut med en påse
med lite grejor.

Jag älskar att shoppa schabrak. Skulle kunna handla
såna i masssssor. Nu var det ett tag sen Fille fick ett
nytt så jag slog till på det här marinblåa:
 

Han var även i behov av en ny grimma, den gamla
var trasig. Köpte en marinblå mjuk härlig vardags-grimma:
  

Dom hade erbjudande på grimma+grimskaft för 29:-(ord 99:-)
Köpte även en sån, grimmor går alltid åt ;-)
 

I mellandagarna så köpte jag ett träns på rea på ÖB,
remember?
Nu hittade jag ett snyggt brunt pannband till det
på rean på Hööks! Alltid kul att kunna byta:)
Det var 50%, sen halva rea priset  på det, så jag
betalde 36:-(!!) för det bara :)
 



Fille nu i kväll i paddocken, här ser ni det nya fina schbraket.
Kanske inte världens bästa bild men men...



Nä nu ska jag och sambon bänka oss i soffan med en räkmacka &
titta på Lets' Dance! :)

Ha en trevlig fredagskväll ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Emma

Skönt att höra att det finns fler som är shopaholics på hästgrejor!

2010-01-24 @ 16:50:49
URL: http://mahoglunds.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Flotta grejor!

2010-01-25 @ 20:51:59

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0