Morrn morrn!

Mötet igår kväll gick bra. Vi diskuterade klubbens framtid
& vårens planer. Vi ska försöka få upp en hopptränare till
paddocken i Stöde några ggr under våren. Marianne Bäckström
var upp en gång i höstas, det var ju super skoj!
Så henne ska vi boka upp fler ggr.
Sen kommer ju såklart Maria S oxå ha träningar där! :)

Nu är det dags att åka på jobbet snart, man lär ju vara lagomt
pigg i dag, jag har sovit ca 2 timmar i natt, allt-som-allt....(fast
tröttheten kommer väl till kvällen hoppas jag ;-)
Jag har en  hel del saker som snurrar i huvudet + den här JÄVLA
HOSTAN som vägrar ge sig. TUR jag har Hannah böckerna att läsa.

Hoppas ni får en bra dag!

-Ny vecka, nya tag ;-)


Åsikter!!
Skrivet av: Cim

Hallå där,



Det finns något du borde titta på i min blogg...



Ha en underbar kväll!!



Massor av kramisar

Icamamman



Ps. Ja jag tröttnade på blogg.se, sen kändes det som om jag gjort mitt med den bloggen jag hade...

2010-01-25 @ 17:22:17
URL: http://icamamman.bloggplatsen.se
Skrivet av: Frun

Nä nu får SHS ta nya tag!

2010-01-25 @ 20:48:07

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0